onsdag 15. april 2009

Noen ganger ...

... er ikke energien helt til stedet.
I dag har jeg vært på kurs. Helt greit det, men jeg merker nå at jeg har konsentrert meg i mange timer i dag. Jeg har også vært på en times trening etter jeg kom hjem fra kurset. Så nå er jeg helt skutt. Svimmel, kvalm og sliten.


Men heldig som jeg er, kom jeg hjem til ferdiglaget taco. Kjæresten min er da god og da. :D

Hvorfor sitter jeg egentlig å ser på Hotel Cæsar? Det finnes jo ikke underholdende i det hele tatt. Men allikevel er jeg engasjert. For jeg sitter og irriterer meg meg grønn over hvor dum og teit Pelle Krogstad er. Hvorfor kan han ikke bare være litt mer ydmyk, overdrive litt mindre og drite seg ut litt sjeldnere? Makan!
Hvorfor ligger Julie med han som hennes bestevenninne var sååå forelska i? Hvem er det som gjør noe sånt da? Det er jo ikke lov!
Hvorfor kan ikke bare Storm bli sammen med Cecilie igjen? Det er jo de som hører sammen ikke sant?
Og kathrine er jo bare så utrolig slem! Blæh!

Je det var kveldens frustrasjoner. Nå er det snart luksusfellen. Det er alltid morsomt å se på. Er alltid like overrasken over hvor dypt mange synker når det gjelder økonomi. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan de i første omgang klarer å sette på seg skylappene. Hmmm. rare greier.

Ingen kommentarer: