fredag 17. april 2009

Kveldsvakter og nye gardiner

Jeg liker ikke kveldsvakter. Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Vel, jeg liker jo det at jeg kan sove litt lenger på morgenen og ha formiddagen fri, for all del. Men nå er jeg sliten kjenner jeg. Ikke får jeg sove når jeg legger meg, for jeg er så utrolig lys våken, og så skal jeg opp tidlig i morra. Huff, nå synes jeg virkelig synd på meg selv. :rar: Men kvelden i dag har vært himmelsk! Har jobbet sammen med min gode venn Gina. Og for å sitere henne; Det er så bra å jobbe sammen med deg. Det er som å ha en jentekveld, bare at vi stikker innom noen pasienter underveis. Hehe

Men enda mer rar er jeg, for jeg har planlagt å sykle til jobb i morra. Eller, jeg får jo se hva jeg får lyst til når jeg står opp i morra, men planen er å sykle. Det er fem kilometer til jobb, så det klarer jeg jo, ikkesant? Regner det, står jeg over. SÅ viktig er det ikke, men jeg har virkelig lyst til at det skal bli en vane å sykle, for det liker jeg. Ikke spinning, men utesykkelen. Amen!

Jeg irriteter meg grenseløst på at jeg glemte å ringe Aleris i dag. Jeg skulle ringe og bestille kontrolltime til jeg skal på mestringskurs 11 mai. Så jeg får huske å ringe på mandag. Vil jo ha det unnagjort. Så får jeg ta blodprlver på sykehuset på tirsdag, for da har jeg fri. Og så kom jeg på at jeg kanskje må søke permisjon fra jobben de dagene jeg skal på kurs. Det er vel kanskje det viktigste.

Så var jeg innom Esson og hentet Ellospakka mi. Så nå har jeg fått henget opp mine nye vår/sommergardiner og trekt om pynteputene i sofaen. Så nå er det vårlig her. Jippi!
Og så har jeg fått meg nye truser. Det trengtes. Hehe.

Ingen kommentarer: