tirsdag 28. april 2009

Må krype til korset.

Jeg må innrømme at jeg var litt for rask til å begynne å jobbe 100% igjen. Jeg syntes det var så godt å begynne å jobbe igjen at jeg glatt overså kroppens tegn til å si i fra at det blir litt for mye. Jeg er veldig sliten i hele kroppen nå og trenger litt hvile. Jeg skal jo ha overskudd til å være samboer, stemor og meg selv vår jeg kommer hjem fra jobb. Og ikke bare en sliten surpomp. ;)
Trene er det også veldig viktig at jeg orker, for det er det som skal gjøre kroppen min sterk nok til å takle tiden fremover.
Så i dag er legetime bestilt, så får vi se hva som kommer ut av det.

Og litt oppdateringer igjen.
Jeg har nå gått ned 23,4 kg siden operasjonen og 27,9 siden nyttår.
Og minus 84,5 cm over hele kroppen. (Målt et ben og en arm) Ja, jeg veit det ikke blir hele kroppen. ;)

Når jeg bikker 30 kg siden nyttår skal jeg legge inn bilder hvis det er interressant.

1 kommentar:

Fatima sa...

Du er ikke alene om å føle deg sliten. Jeg er helt fortvilet. Det skal virkelig bli spennende å håre hvordan folk har det til uka. Det blir hyggelig å se deg igjen.