tirsdag 21. april 2009

Farm Town ... jeg tror jeg er i ferd med å bli gal!

Er det virkelig mulig å få så dilla på noe så teit!
Ja, for nå har jeg blitt hobbybonde på deltid. Pløyer, sår og høster hver dag. Hjelper naboer med gården for å tjene penger. Selger varene jeg høster, for å pløye og så mer. Gaver får jeg også. Tenkt deg noe så heldig da. Vennene mine sender meg frukttrær og dyr, og gården min begynner å bli ganske koselig. Men jeg er bare på nivå fem av uendelige nivåer, så jeg er da bare en novise. SÅ hva skjer når jeg blir mer etablert? Blir jeg galere da? Å! Hjelp.

For dere som ikke vet, eller kanskje heller ikke vil vite, er dette en applikasjon på Facebook. Sånn nå veit dere det!

1 kommentar:

Mamarosa sa...

Du blir ennå galere:P Jeg blir iallefall det.. helt hekta på dette spillet.. er på nivå 26 nå.. har den største gården av dem.. nå begynner det virkelig å bli jobb...

Ikke farlig å bli 30 da.. jeg er 34.. moro det å skal du se.. hihi