torsdag 3. september 2009

Hoppsideisi!


Nå er det jammen i meg blitt høst. Men jeg kan ikke helt huske at vi har hatt noen sommer, noe jeg er litt skuffet over. Jeg har jo gått sykemeldt hele sommeren, noe jeg må si har vært drit kjett. Men, men, sommeren er nå over og jeg møter høsten med ny giv.

Fra 1. oktober er jeg friskmeldt om alt går etter planen, og det ser lyst ut. Men utfordringen er at jeg har mistet 20% av stillingen min. Den var jo kun på kontrakt, som jeg visste gikk ut den 31. August. Men dumme meg trodde jeg skulle få gå videre 100%. Hehe. Jaja, men sånn ble det da altså ikke. Ja, utfordring var det jeg skulle prate om. Økonomisk er det ikke så heldig med 80%, og hadde jeg visst litt før en fire dager før at jeg måtte ned i 80%, hadde jeg da vitterlig ikke handla materiell til veranda nå. Så, ja, økonomisk blir dette en utfordring. Jobbe ekstra? Så klart jeg kan gjøre det. Jeg kan jo til og med jobbe mer enn 100%, men tror dere jeg klarer det da? Jeg har jo ikke all den energien som jeg hadde for et år siden. Ja, jeg veit, det høres kanskje dumt ut da jeg veier såppas mye mindre nå. Men energien er som sagt ikke helt på topp ennå. Men det ordner seg nok for snille jenter, og jeg veit ihvertfall at jeg er litt snill, dumsnill ...

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg skriver at jeg møter høsten med ny giv, når jeg rett etterpå bare surver? Jo det sal jeg si dere. Lena gir seg ikke så lett, så denne høsten blir nok fin uansett skal dere se. Jeg er jo en positiv person og skal da prøve å fortsette med det.

Wish me luck!

Ingen kommentarer: