søndag 27. september 2009

En fin helg!

Ja, det har denne helgen vært.
I helgen har det vært vingersmarken, og jeg må si jeg er veldig positivt overrasket over hvor bra det egentlig ble å ha marken på riktig side av byen. For nå var tivoliet kun for de som ønsket å kjøre karuseller. Resten kunne vandre gatelangs å titte i forskjellige boder uten å måtte skrive høyt for å overdøve musikken fra tivoliet. Det å kunne sitte på kafè og titte i butikker også var positivt. Så slapp man å vandre rundt i inngjerdingen. Håper virkelig vingersmarken fortsetter å holde sted på riktig side av byen! :D

Lørdagen var tante Lindas dag. I August ble hun 50 år og i helgen har vi feiret henne. Det var koselig og morsomt og med god mat og drikke og masse variert musikk ble kvelden bra! Tror også bursdagsbarnet koste seg. :)

Men for min del har det vært en veldig dårlig planlagt helg med take på mat. Jaja, bedre lykke neste helg. :D

Et lite knippe bilder fra bursdagsfesten.

Bursdagsbarnet:


Meg og Birgitte.


Therese - meg - Birgitte

Ingen kommentarer: