tirsdag 21. juli 2009

Kjipern

Ja, da ligger jeg her da. På sofaen i regnværet. Grunnen til at jeg ligger er at da har jeg minst vondt i ryggen. Ja, det er den hersens ryggen igjen. Og dere skal vite at jeg er forbanna. WHY?!?
Jeg fatter ikke at noen klarer å ligge på sofaen hele dagen. Jeg blir sliten, får vondt i hodet og gretten. Jeg er nødt til å komme meg ut av denne sofaen for noen få minutter. Selv om jeg håper jeg kan, som i går, ha mange timer på bena og rumpa uten for store smerter. Selv om det hele tiden er vondt holder ihvertfall ryggen meg oppe. DRITT!!!

Ja, det var dagens syt. Jeg måtte bare jamre litt. ;)
Jeg fikk høstkatalogen fra H&M i går. Og jammen klør det ikke i fingrene. Jeg vil bestille klær! Men hva er vitsen? hehe.

Ha en strålende dag.

Slenger inn et bilde av tante og bursdagsbarnet.

1 kommentar:

Fatima sa...

Håper virkelig ryggen din blir bedre fort. Klem