søndag 7. juni 2009

Ryggen min...

... er ikke snill med meg om dagen. Den holder sjelden en hel arbeidsdag, og har jeg trent eller brukt kroppen på husarbeid holder ikke ryggen ut dagen heller. Smerten sitter i korsryggen og når jeg er sliten i kroppen er det nesten så ikke ryggen bærer meg.
Dette er fryktelig frusterende!!! Skal liksom ikke den ryggen bli bedre siden jeg går ned i vekt? Men neida. Grunnen er nok at kroppen sliter med å finne ny balanse når det gjelder stabilitet. Og siden magen min er betraktelig mindre, må kroppen stabilisere seg på nytt, men den henger ikke med. Jeg MÅ få en bedre kroppsholdning, men jeg ser de dårlige vanene henger i. Så dette må jeg bli flinkere med.
På tirsdag skal jeg få et treningsprogram som skal baseres på ryggen, som jeg både kan trene på studioet og hjemme. Jeg skal også til legen om litt over en uke. Så har tenkt til å be henne henvise meg til fysioterapi. For slik ryggen er nå orker jeg ikke særlig lenger. BLÆH!

Det var dagen utblåsning. Håper morgendagen blir bedre. :D:D:D


Legger til et bilde av min flotte familie fra lillebroren min, Tonys konfirmasjon.

Ingen kommentarer: