torsdag 18. juni 2009

Regn, bananfluer og ingenting.

Der kom regnet, ja. Ikke at jeg ønsker sårt at det skal regne altså, men siden vi var så flinke å få sådd plen på søndag, har jeg ventet litt på at regnet skal fukte bakken litt. Så i dag skal det få lov til å regne, bare det gir seg når helga kommer. Da vil jeg har SOL!
Vi skal til Geir og Linda igjen på St. Hans i år. Det gleder jeg meg til, for det har vært tradisjon i mange år. Og det er ingen St. Hans uten hagen til Geir og Linda. Dermed basta! Da blir det grillmat og kos. Kanskje jeg tør å ta meg en drink ... eller nei, det tror jeg ikke. Hehe. Moro skal jeg ha det lell!

Jeg ble litt skuffet over Norsk Tipping i går. De ringte meg jo aldri, jo. Kanskje de har feil telefonnummer. Og kontonummer for den sakens skyld, for det har heller ikke kommet penger på konto. Søren og!

Bananfluer! Det er noe av det mest irriterende vesener som finnes på jord. Og nå har vi igjen blitt invadert. Eller ikke helt invadert ennå, men føler ikke at det blir så lenge til. De sirkulerer rundt fruktfatet og gosser seg. Frem med Radar!

En gladnyhet er at ryggen ser ut til å bli bedre. Avslapningsteknikker var tingen! :D

Jeg merker jeg har vansker med å finne på hva jeg skal skrive i bloggen om dagen! Skrivelyst kom til meg! Jeg har ihvertfall ingen fremtid som forfatter. Hehe.

Dette ble et innlegg om litt om alt og alt om ingenting. Ha en flott dag!

Ingen kommentarer: