onsdag 7. januar 2009

Nå nærmer det seg ...

... med stormskritt.
12 dager igjen, og bare fire arbeidsdager. Det begynner litt smått å gå opp for meg at jeg faktisk skal opereres. Jeg har aldri blitt operert før, jeg. Huff. Mørke tanker smyger seg fram. Hva om jeg ikke tåler narkosen? Hva om jeg ikke takler dette psykisk? Eller hva om jeg legger på meg igjen etter noen år?
Men disse tankene skal ikke la meg grue meg altså. Dette ser jeg faktisk veldig fram til. Tenk! Jeg skal få sjansen til å bli mot normal. Hehe. Jeg! :D Jeg som liksom hadde sett for meg livet som evig overvektig. Haha, bye, bye!
Om et år fra nå vil jeg være et helt nytt menneske, med en helt ny garderobe! Juhu! Men jeg er forberedt på at veien dit ikke videre blir lett. Vekta vil nok gå raskt ned, men hjernen min må også følge etter.
Og trening! Trening, ja. Det var det da. Hehe. Det MÅ jeg begynne med. For det første fordi det skal være sunt for meg har jeg hørt. ;) hehe. Men også fordi jeg kan hjelpe kroppen med å vende seg til den nye kroppen. Bygge litt muskler og kanskje stramme inn litt hud og ikke minst hjelpe til å fjerne fettet fortere.
Så Isaksen! Here I come!

God natt!

Ingen kommentarer: