torsdag 10. september 2009

Ingen hemmelighet.

Forkjølelese ... Det liker jeg ikke. Det er veldig sjelden jeg er syk, men nå er jeg sliten altså. Og det bare av å være litt forkjøla. Kjenner kroppen min ikke tåler all verden ennå. Men det kommer seg. Det vet jeg.

Nok syt for i dag.

Er nå på den fjerde dagen i prosjekt svett og snart lett. Og det går veldig bra. Får ikke i meg all maten, siden den er beregnet på store magesekker, så Edel-Helene skal prøve å tilpasse et kosthold til meg. Jeg har trent som jeg skal denne uka, tross forkjølelsen. Hadde tenkt meg på spinning i dag også, men i dag har kroppen sagt stopp. Jeg er sliten. Jeg gleder meg veldig til disse ti ukene er over. Ikke fordi det er uutholdelig, men fordi jeg er spent på resultatet. :D

Ja, så til helga er det tid for nok et stortingsvalg. Jeg er fryktelig lei av valgkamp, løfter og svertekampanjer. Slik trengs ikke. Jeg kommer uansett til å stemme som jeg alltid har gjort. Arbeiderpartiet. Det er ingen hemmelighet.

Legger inn dagens favoritt.

Ingen kommentarer: