mandag 13. april 2009

Talent

Hvorfor kan ikke jeg har et skrivetalent? Jeg har jo for f*** opprettet meg en blogg, så hvorfor i h****** må den være så kjedelig. :p Ok, nok med ufullstendige språket.
Jeg har begynt å lese forskjellige blogger og er imponert over hvor utrolig flinke mange er til å skrive og ikke minst fenge den som leser.
Jeg hadde kanskje en aldri så liten karriere på barneskolen hvor jeg kan ha fenget lesere med den veldig rare fantasien min. Ja, for en vanvittig rar fantasi har jeg. Så derfor er det så kjedelig at jeg ikke klarer å få utnyttet det.
Men så klart, så fjollete og vimsete jeg er, og med det utrolig rare muntlige språket mitt er det vel kanskje litt vanskelig.

Kan jeg få et kurs, Marte? Dine ord har underholdt meg veldig i dag, og håper du kan klare å inspirere meg til å bli flinkerer til å blogge. For det er jo morsomt å ha en blogg. Og ihvertfall nå som jeg sakte og forhåpentligvis sikkert får fler lesere.

Men så klart. Hvor morsomt er det å lese om en persons kamp mot kiloene? Syting og klaging?
Så nå skal bloggen igjen få en liten oppussing. Hovedfokuset skal ikke være slanking, selv om jeg sikkert kommer til å snakke om det til tider, men jeg VIL og skal fylle bloggen med masse moro!

Så here I come ... etterhvert.

Noen som har et artig forslag på hva bloggen kan hete?



Og til slutt et lite søtt bilde av niesen min Thilde.

Booom baby.

Ingen kommentarer: