søndag 26. april 2009

Så var det denne energien igjen da.

Den er ikke alltid helt til stedet. Og helga har heller ikke klart å hente energien inn igjen. Har prøvd å legge meg tidlig og stå opp litt senere, men heller ikke for sent. Jeg har slappet av i den form at jeg ikke har trent siden onsdag. Men allikevel er jeg dødssliten. Jeg kan sovne når som helst eller hvor som helst, bare jeg går inn for det. Ikke har jeg hatt veldig med matlyst i helga heller. Så har ikke fått i meg de seks måltidene jeg burde få i meg. Håper på en bedre dag i morgen. Da skal jeg trene litt igjen også. Kan jo ikke gi meg med det. Go! Lena!

Jeg er med på et lite og lukket forum på internet. Og i går valgte mange av oss som bor rundt Oslo. Halvannen time biltur er rundt Oslo, ikke sant? Hehe.
Uansett var det veldig koselig. Og er veldig morsomt å få et ansikt på mage av nickene jeg prater med hver dag. Noen av de hadde jeg møtt fra før og Gina, Birgitte, Edel-Helene og Therese var også med.
Vi har allerede bestemt oss for å møes igjen til høsten. Det blir moro. :D

I morgen begynner Tormod i sin nye jobb. Skal si han gleder seg, siden han har vært arbeidsledig siden februar. Lykke til i morgen, Tormod. Elsker deg!

Ingen kommentarer: