tirsdag 27. januar 2009

Jeg savner ...

... å tygge!
Ja, faktisk! Hehe. Etter å ha drukket og drukket i en uke, savner jeg faktisk å tygge. Og det å tenke på at jeg skal drikke og drikke i hverfall halvannen uke til virker litt stusselig. :(
MEN! Dette skal gå bra! Jeg har ingen ubehageligheter og ingen sult. Lysten er der selvfølgelig, men så lenge jeg veit jeg ikke kan spise alt jeg har lyst på, går det liksom bra. :D Vi hadde besøk på søndag, og etter det har det stått en liten skål med kjeks og en med peanøtter på bordet. De ryddet jeg ikke bort før i dag. Og har heller ikke vært fristet av å smake engang. Det er jo bra! Ikkesant?
Hadde jeg ikke vært operert, hadde de skålene blitt tømt søndag etter besøket var dratt. Hehe.

Nå gleder jeg meg virkelig til sommeren. Det kommer til å bli så godt å vite at jeg kanskje til da har gått ned 30 kilo, om ikke mer (håpe!). Tenk på det. Så lite har jeg ikke veid siden videregående en gang, kanskje ungdomsskolen. :D Og kanskje kan jeg kjøpe meg helt nye kule klær.
Dette er virkelig verdt det.

Kari-Merete! Vi må møtes snart eller? Kanskje en ny Oslotur? Eller kanskje det blir en Gjøvktur på meg. Vi får se. Du er ihvertfall hjertelig velkommen hit!. :D

Nei, nå skal jeg se Polen-Norge! Tuddelu

2 kommentarer:

Fatima sa...

Hei på deg. Så bra det går greit for deg. Jeg fikk meg dessverre en ekstra runde på Aleris. Du kan lese om det i bloggen min. Ellers holder snart på å klikke av "flytende"

Lena sa...

Ja, nå savner jeg skikkelig mat! Huhu. :/
Huff, skummelt med de magesmertene, men virkelig godt det ikke var noe alvorlig. Og moro å høre at det gpr nedover for deg i vekt. Husker du var redd for at det ikke skulle skje.