fredag 2. januar 2009

Godt Nytt År!

Oioioi, som den tiden flyr. Snart tre måneder siden jeg la inn et innlegg her jo. Nesten litt flaut dette jo. Jeg har til og med blitt halveis til femti i mellomtiden. :D

19 januar i år skal jeg legges inn på Aleris sykehus. Jeg skal ta slankeoperasjon. En gastric bypass, som vil si at de kobler av magesekken og fjerner litt av tynntarmen. :O Så 2009 vil bli et meget annelredes år, men jeg har gjort det jeg kan for å forberede meg til det. Så da får vi se. Jeg må spise flytende mat i tre uker, og moset i to uker før jeg kan prøve meg på fast føde. Jeg vil også måtte bytte garderobe noen ganger fremover. Så om noen har noen store klær å gi bort er jeg takknemlig for det. Får allerede to svarte søppelsekker av ei som tok operasjonen i begynnelsen av desember. Så da håper jeg at jeg har litt klær fremover, ellers kan det nok bli dyrt.

Til jul fikk jeg stavmixer av Tormod. Det kommer veldig til nytte. Og så har jeg fått gavekort på klesbutikker og sentre på tilsammen 1800 kr. Det kommer godt med.

Ha en fin tid fremover! Skal ikke gå tre måneder til neste gang. ;)

Kos dere med et lite bilde av mitt søte trekløver

Ingen kommentarer: