torsdag 22. oktober 2009

Det er snart jul, jo!

Det er snart på tide å lage julekort. Jeg får dessverre ikke kjøpt inn noe før jeg får lønning i November, men jeg kan jo begynne å planlegge litt, ikke sant?
Jeg elsker jul, har alltid gjort det. Og i år er det første gangen på noen år at jeg feirer jul hjemme hos mamma og pappa. Jeg har nemlig fri på julaften i år, og det har ikke jeg hatt på ... ja siden jeg kan huske. Jeg jobber resten av julehelga da, men det gjør da ingenting.
Jeg har også satt opp julegavebudsjett, som jeg alltid klarer å sprekke med stil. Men i år MÅ jeg holde den. For jeg skal kjøpe meg selv en finfin julepresang. Nemlig en iPhone ... tror jeg. ;)Hehe. I år skal jeg tenke på meg selv. Me, me, me! Hehe. Hør på ho da! *rister-på-hodet-av-seg-selv*.

Hjertesorg er IKKE morsomt. :( Jeg og Tormod har dessverre gått fra hverandre. Det er trist, vondt, leit og fryktelig kjett. Men sånn er det dessverre. Håper dagene fremover blir bedre for oss begge.

Jeg tenker jeg legger inn en julesang, jeg. En søt en som dere kan få på hjernen. Jeg har nemlig hatt denne på hjernen i hele dag. Enjoy!

4 kommentarer:

Fatima sa...

Jeg er også veldig julete. Du må bare komme å låne stempler osv til julekort. I år blir mine kort enkle men planen er klar.
Håper hjertesorgen leger seg på en god måte.
Klem

Lena sa...

Kankskje jeg skulle bedt meg selv til julekortscrapping. Hehe.
Ja, hjertesorgen går nok over. Ser bare ikke helt det når man står midt opp i det. :)

Klem til deg også.

Kari-Merete sa...

http://www.youtube.com/watch?v=VsAx6vFbq9o&feature=related

Så trist at det er slutt mellom dere. Sender deg litt fin musikk som trøst.

Lykke til med juleforberedelser:)

Og blir gøy når du kommer til Gjøvik før jul!!

Klem:)

Lena sa...

Tusen takk, Kari-Merete. Stooor klem.