mandag 30. mars 2009

Trening

Det har jeg kommet i gang med nå! *stolt*
Er medlem av Eidskog helse og treningssenter, og har fått laget opplegg i styrkesalen. Har i første omgang fått et basisprogram for hele kroppen, men skal få det endret etterhvert. Samtidig som Edel-Helene skal være så snill å hjelpe meg litt også. Jeg synes det har blitt utrolig moro å trene, og kommer selvsagt til å fortsette med dette! JUHU!

Nå er det jo lenge siden jeg har oppdatert med vekt og mål her. Skal vi se.
Jeg har nå gått ned 23,1 kilo siden nyttår og 18,6 kilo siden operasjonen.
Cm fordelt på hele kroppen (målt kun et ben og en arm): 65,5 cm mindre.

Jeg er fornøyd!

4 kommentarer:

Karen sa...

Du er knallflink Lena!

Fatima sa...

Høres ut som du er godt igang med trening. Jeg er ikke helt der ennå. Men nå stiger formen så over påske er jeg klar jeg også.

Lena sa...

Så godt å høre, Fatima. :D

Prinsesse Vilikke sa...

Så moro!!! Du er super flink!