torsdag 29. oktober 2009

Jepp!

Da var svineinfluensavaksinen tatt. Gjorde første forsøk på onsdag, men ventetiden ble altfor lang. Litt lettet reiste jeg derfra og tenkte jeg slapp å ta den. Men morgenen etter sender sjefen melding om at vi som ikke fikk tatt den onsdag kunne komme å ta den på jobben. Ja, så da måtte jeg da. Hehe. Så nå får svina pent holde seg unna. Jeg er vaksinert! :D

På søndag/mandag får jeg flytte inn i huset. Det skal jammen bli godt. Jeg er glad i dere mamma og pappa, men å bo her igjen gjør meg rar. Eller rarere er vel mest riktig å si. Hehe. Så da blir det flytting og utpakking for ca tiende gang på noen år. Jaja, jeg liker tydeligvis å flytte. ;) Min nye bopel får jeg leie ca 3 km fra jobb. Så det er bra. Da er det bare å spenne på seg go'skoa og begynne å gå til og fra jobb. Jepp, det skal jeg. (Har jeg sagt det før en gang tro? Hmmm) Hehe.

Torsdag var jeg igjen å besøkte Birgitte, Arne og vakre, lille, søte Philip. *smelt* Jeg skal legge ut et blide av prinsen så fort jeg kan. :)

Michael Jackson har jeg fått mimret litt denne uka også. Onsdag OG torsdag. ;) Onsdag sammen med Ida, Vegard og Ankush. Torsdag sammen med Gina. :) Jeg er ikke vond å be altså. I kveld blir det en tur på Bowlinga og kanskje en tur på Telegrafen. Lørdag blir det en tur ut på Magnor på Heart of Gold. Og søndag KIL-kamp og flytting. Fjuh! Artig! :D

Og en liten ting til, eller er vel kanskje ikke så liten, men uansett. Jeg har begynt å strikke meg min egen Mariusgenser. Denne her som er på det største bildet. Håper selvsagt på å bli ferdig før den verste kulda setter inn, men det får jeg se på. ;)

Alle sammen som leser dette får ha en fortreffelig helg. Jeg er glad i dere alle! ;)

2 kommentarer:

Fatima sa...

Jeg har også lyst på Marius genser. Men har ikke tålmodighet nå. Neste vinter kanskje.

Lena sa...

Ja, jeg synes den er så fin. :) Det går litt tregt med så mye ribbestrikk, men jeg er godt i gang nå. :)