søndag 5. juli 2009

Der kom visst regnet

Jeg er ikke glad for det, men allikevel trenger den nysådde hagen litt vann. Det at det er spådd regn i over en uke fremover er jeg på ingen måte glad for. Hva skal man finne på da tro?
Ferie og regnvær er ingen kombinasjon jeg liker altså. Jeg vil ha sol, sol, sol.
Men jeg får vel bare prøve så godt jeg kan å gjøre noe positivt ut av det. :-)

I morgen er det fem uker siden jeg veide og målte meg sist. Så da er det vel kanskje på tide å prøve igjen. Jeg føler det på meg at jeg ikke har gått ned så mye siden sist. Men det får jeg ikke bekreftet før i morgen tidlig. Så det blir spennende.

Jeg har ikke fått trent like mye som jeg ønsket denne uka. Det er ikke åpent i helga, så jeg får ikke trent der i dag. Og sykkeltur i dette været frister ikke nå. Neste uke, derimot! :-D

Avslutter med et lite bilde:

Ingen kommentarer: