fredag 8. august 2008

Ja, nå prøver jeg igjen...

Har satt meg på sykkelen, og skal igjen gjøre et forsøk på et nytt og bedre liv. Ønsk meg lykke til!
:D
Jeg har i går og i da, syklet litt over en mil til sammen. Ikke så veldi langt, men guuud så dårlig form jeg er i. Savner den formen jeg var i da jeg bodde på Gjøvik. Den var ikke bra den heller altså, men så myye bedre enn den jeg er i nå, kan man si.
Min gode sykkel har i år rukket å bli 10 år gammel, men går så det suser. Har fått nye skjermer på den, og bør få meg et nytt sete, men eller er den som ny.
Den har til og med overlevd å falle av bil i en fart på 80km/t. Hehe
Så da må jeg jo gjøre det jeg kan for å bruke den også.

Nå har akkurat min søte lille stedatter Victoria kommet til oss for å være hos oss i helga. Er akkurat nå ute og kjører Jeep. Jepp, den jenta har alt. Hihi
Et lite bilde av søta skader vel ikke.

God helg!

2 kommentarer:

Kari-Merete sa...

Unnskyld meg, men går den klokka di litt feil, eller driver du og står opp før fem på morgenen for å sykle??? Du er itte vettug som dem sier her på Gjøvik. Men du er jammen sporty. Jeg og Evy skal begynne å trene igjen vi også nå har vi bestemt. Så får vi se.. Tipper formen er helt på bånn. Komme til Gjøvik en dag snart? Søt stedatter:)

Lena sa...

Jeg satt akkurat og tenkte på det i stad, at den klokka på bloggen er feil. For klokka på pc-en er kl 20 nå. Og i følge denne klokka sto du opp ganske tidlig for å poste innlegget du også. Hihi.

Har lyst å komme, men tiden flyr fra meg. :/