mandag 5. mai 2008

Til noe positivt

:)
Ja, som jeg har sagt tidligere har jeg fått solgt leiligheta mi. Endelig!
Leverte nøklene den 30, og om en uke skal jeg til banken og skrive under på papirer på nytt lån.
Nytt lån?!? Ja, jeg blir sittende igjen med lån, da taksten var mindre enn hva jeg hadde i lån, samt meglerutgifter. I tillegg til billån og det veldig smarte møbellånet, sitter jeg igjen med et lån på tilsammen 180 000. Hehe. Noe positivt?, tenker du sikkert! JA. Pappa skal være kausjonist, på grunn av mangel på sikkerhet, og da får jeg sikkerhet i hans leilighet. Og med god rente skal jeg betale ca 3500 i fem år. Positivt? JA, for i forhold til over 11 000 per måned tidligere er dette bra! Jeg kan leve folkens.

Og med sol og sommer ute, er jeg glad, glad, glad.

Ingen kommentarer: